logo mierzeja.pl WOLNE TERMINY Atrakcje turystyczne Zareklamuj się
Pensjonat Grodzisko
ul.Gdańska 56
82-120 Krynica Morska
tel.+48 692-660-045
tel. +48 728-811-460
tel. +48 501-610-664
e-mail:
http://

GPS: 54°22'29"N, 19°25'27"E

Informacje i oferty

             *Pensjonat Grodzisko*

 

Pensjonat Grodzisko znajduje się w niewielkiej odległości od morza(10min) i centrum miasta(12min), przy głównej ulicy Krynicy Morskiej. Usytuowanie obiektu pozwala naszym Gościom wypocząć ale także w krótkim czasie dostać się do rozrywkowego centrum miasta. Grodzisko to komfortowo urządzone i przestronne pokoje 2,3,4,5,6 osobowe oraz apartamenty. Wszystkie pokoje posiadają łazienkę z wc i prysznicem oraz balkon lub taras, ponadto wyposażone są w aneksy kuchenne,lodówkę,czajnik,TV oraz talerze,sztućce ,ręczniki . Na terenie obiektu znajduje sie duży,bezpłatny parking, plac zabaw dla najmłodszych, wydzielone miejsce do grillowania lub wieczornego odpoczynku w ogrodzie. Pokoje czyste i zadbane, do dyspozycji Gości:BEZPŁATNE WI-FI, żelazko i deska do prasowania, suszarka do włosów, wanienki dla niemowląt. Nasz obiekt znajduje się przy głównym dojściu do plaży. Przystanek PKS 50m. Sklep 200m. Restauracje 50m.

 

Dysponujemy pokojami typu:

zapraszamy.

 

  • Pokój 2 osobowy z balkonem
  • Pokój 2 osobowy bez balkonu na niskim parterze
  • Pokój 3 osobowy z balkonem 
  • Pokój 5 osobowy z tarasem 
  • Pokój 4 osobowy dwupoziomowy z balkonem 
  • Apartament 6 osobowy dwupoziomowy z dwoma balkonami 
  • Apartament 6 osobowy z osobną sypialnią, balkonem oraz tarasem
  • Apartament 6 osobowy z osobną sypialnią oraz balkonem 
  • Apartament 4 osobowy dwupokojowy (salon + sypialnia)

Wszystkie pokoje wyposażone są w aneksy kuchenne (lodówka, czajnik, kuchenka, sztućce, talerze) oraz ręczniki. Wszystkie pokoje z łazienkami.

Dostawka do pokoju 35zł 

Zasady Rezerwacji:

  • Jedno dziecko do lat 3 (na własnym łóżeczku turystycznym)-BEZPŁATNIE
  • Dziecko w wieku od 3 do 7 lat - Połowa Ceny(dosawka do pokoju)
  • Wymagany zadatek za pobyt(wysokość ustalana podczas rezerwacji)
  • Rezerwacja tylko telefoniczna

Regulamin obiektu:

 

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, w każdym pokoju, a także na stronie internetowej.

 

  • W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia (za wyjątkiem balkonów/tarasów)
  •  Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego.Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Recepcja może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku  wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminuZastrzegamy sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
  • W pokojach, ze względu na trudny do usunięcia zapach, obowiązuje całkowity zakaz smażenia ryb! 
  • REZERWACJA I MELDUNEK

 

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

3. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.

4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników lub innych osobach przebywających w obiekcie.

5. Zastrzegamy sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w  wysokości 10-20% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji bez konieczności poinformowania Gościa.

 

 

  • R E Z Y G N A C J E / A N U L O W A N I E  R E Z E R W A C J I

 

W przypadku zgłoszenia rezygnacji:
-  minimum jeden miesiąc przed planowaną datą przyjazdu zwrot 100% zadatku
-  poniżej 1 miesiąca do 2 tygodni przed planowaną datą przyjazdu zwrot 50% zadatku

-  poniżej 2 tygodni przed planowaną datą przyjazdu zadatek nie podlega zwrotowi; 

-  w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od organizatora wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
-  rezygnacja musi mieć formę pisemną np. e-mail.
-  niewykorzystanie w całości świadczeń zawartych w pakiecie nie daje prawa do żądania zwrotu.

 

  • USŁUGI

 

1. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

3. Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:

- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,

- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pensjonacie,

- wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

4. Dodatkowo na życzenie Gościa, świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:

- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

- budzenie o wyznaczonej godzinie,

- przechowanie bagażu Gościa (max 5godz),

- bezpłatny parking, niestrzeżony.

 

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

 

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Zastrzegamy sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, możemy odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

 

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU

1. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Pensjonat nie odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych i innych kosztowności .

4. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia do przechowania przedmiotów o dużej wartości, przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie, lub bagażu w przypadku braku miejsca w przechowalni.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu Pensjonatu czy poza jego terenem.

 

  • ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

2. W przypadku nie otrzymania od Gościa  dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy,

przechowamy powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy(koszt dzienny przechowania(od 12:00 do 12:00) to 50zł za każde rozpoczęte 24h), a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Pensjonatu. Artykuły spożywcze nnie są przechowywane a pozostawione w pokoju po wyjezdzie są niszczone.

 

  •  CISZA NOCNA

W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

 

  • REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 

  • POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Pensjonat akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie obiektu. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu.

2. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.(balkony/tarasy)

3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Pensjonat Grodzisko dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa, korzystania przez Gościa z pozostałych usług.. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.

7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, ustawieniu mebli. Zabrania się przestawiania łóżek, odwracania materacy.

8. Zabrania sie ingerowania w ustawienia użądzeń rtv-tv.

9.Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego lub odwiedzających go osób winy.

10.Goście opuszczający pokój zobowiązani są do pozbawiania go w stanie takim, w jakim został on im przekazany. W przypadku zniszczenia sprzętu z winy użytkownika, będzie on obciążony wartością zniszczonego przedmiotu zgodnie z wyceną właściciela obiektu.

11.Parkowanie dozwolone jest wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony.

12.Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w ośrodku obowiązuje zakaz używania jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilających energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia pokoju(poza ładowarkami, suszarkami)

 

Pokój 2-osobowy Pokój 3-osobowy Pokój 4-osobowy Pokój 5-osobowy Apartamenty Studio Łazienka w pokoju Prysznic w pokoju Telewizor Lodówka w pokoju Aneks kuchenny lub dostęp do kuchni Balkon Parking Plac zabaw Miejsce na grill/ognisko Zwierzęta mile widziane dostęp do Internetu Odległość od morza: 600m Odległość od zalewu: 200m Odległość od centrum: 900m Odległość od poczty: 900m

aby poznać znaczenie ikony najedź na nią kursorem


Twoje notatki:






fot.1 - kliknij aby powiększyć
fot.2 - kliknij aby powiększyć
fot.3 - kliknij aby powiększyć
fot.4 - kliknij aby powiększyć
fot.5 - kliknij aby powiększyć
fot.6 - kliknij aby powiększyć
fot.7 - kliknij aby powiększyć
fot.8 - kliknij aby powiększyć
fot.9 - kliknij aby powiększyć
zobacz wszystkie zdjęcia

Oferta wydrukowana z serwisu www.mierzeja.pl
Najlepszy wypoczynek nad polskim morzem!
©2007-2010 Agencja Alfa, 82-300 Elbląg ul. Nitschmanna 24-26-28Ł, tel. +48 /55/ 239-60-44, biuro@mierzeja.pl

Operatorem serwisu www.mierzeja.pl jest Agencja Alfa z siedzibą w Elblągu ul. Nitschmana 24-26-28F, tel. +48 /55/ 239-60-44, fax: +48 /55/ 239-60-41, email: biuro@mierzeja.pl